11 March 2006

Wanting a cookie...sadness

There's one chocolate chip cookie left in there...I'm fighting urges to eat it. I guess I'm a sugar addict. I mean, honestly, there's four bags of Haribo fruchtgummi waiting for me too...and Hanuta...and Kinder Surprise...maybe I'm just addicted to German candy? I think maybe just that sugar is a cheap substitute for happiness. And I'm okay with that. It's cheaper and easier on your liver than Prozac.

I'm also really really wanting Hpnotiq. It doesn't make alot of sense, but the part of me that's basically addicted to addiction is out in full-force tonight. Maybe "Excess" is my middle name. It's always been a problem, and anyone who knows me will attest to that. I'll find something and latch onto it, obsessing madly over whatever it is. Some addictions are worse than others and some of them really linger. Some are self-destructive...well, I guess all addictions have the capacity for being destructive. Drugs, sex, gambling, crises...even something as benign as cleanliness or well, for me, sugar.

J'ai trop de penchants, particulièrement d'Avant. Je ne sais pas...mais, quand j'étais jeune, il y avait beaucoup de mauvaises choses que j'ai faites, et beaucoup de mauvaises choses que j'ai vues. Je ne peux pas parler d'elles beaucoup, ici. J'étais la victime et la malfaiteuse, je suppose, mais... d'accord, penchants. Les autres dans ma famille originelle m'ont rendu intoxiquée par beaucoup de choses, comme des drogues, la nourriture, je suis même devenu intoxiquée à me blesser, et je pense qui était mon penchant plus fort. Les drogues étaient difficiles, aussi... des narcotiques très hardcore. C'était beaucoup d'années, et parfois je veux toujours la joie d'engourdissement. Mais cette, ou la "haute" intense, ou même le sang. Je ne peux pas. Pas plus. Je n'ai pas utilisé une lame chirurgicale depuis septembre, et c'était la dernière fois que les sutures étaient nécessaires. Je suis fière. Mais je dois me rappeler où j'étais, Avant, de sorte que je ne sois pas là encore. Mon avenir est trop important.

No comments: